Jaké služby můžete očekávat a proč
S kvalitou se můžete setkat různou. Důležité však je, že pokud si vyberete svého makléře, doporučuji si vybírat podle přístupu, kvality, flexibility, nebát se investovat do reklamy, ochotě pro vás pracovat na plné obrátky. Je to totiž jeho práce.
A proč? Můžete spěchat na peníze, kupující potřebuje bydlet co nejdřív nebo spěchá rezervovat jinou nemovitost... a věřte nebo ne, obchod se může natáhnout na delší dobu než jste si mysleli a vaše plány se sesypou.
Věřte, že budete rádi za svižný průběh, který bude ohlídán odborníkem a nenechá se nic náhodě.
Pojďme se podívat detailněji a vžít se do role kupujícího a otázkou je....
Kterou by jste vzali spíše?
Příběh před a po
Pojď me se podívat na příběh mého klienta.
Ve zkratce... S majitelem jsem byla v kontaktu několik měsíců, během kterých svůj byt prodával. Parádní místo v klidné lokalitě nabízelo tohle hnízdečko lásky s perfektními podmínkami a samotný byt měl rozhodně také co nabídnout. No jo.. jenže není prezentace jako prezentace a těžko se to vysvětluje :) A tak jsem mu poslala byt, co jsme prodávali ve stejném domě ale úplně v jiném kabátě.
Po zhruba 3 měsících jsem tomu nedávala už moc šanci a při hledání bytu pro známou jsem objevila inzerát pod "Realitní Kanceláří" takto níže nafocen... Chápu, že má každý svůj styl, ale prodáváme nemovitost za X milionů, néé rohlíky v krámě nebo topinkovač z druhé ruky na Bazoši.
Tak milému prodávajícímu volám, zda byl již seznámen s prezentací svého bytu na největším realitním serveru S-reality. "Ne, počkejte, podívám se".
Nejen, že nechápu "komunikaci" s makléřem a prodávajícím.. snad se za to nestyděli, že mu onu sexy prezentaci neposlali ke kontrole 🙃. Umyvadlo plné osobních věcí možná vzali za autenticitu přítomného okamžiku. Kdo ví..
Nejen, že to může nájemníka, který tam má osobní věci namíchnout ale především hatit prodej prodávajícímu, prodat za menší cenovku, časově pěkně posunout, pokud majitel potřebuje peníze v brzké době a teče mu do bot🫣.

Ať už si vyberete jakéhokoliv makléře, vybírejte dle podobných fotek, ukázek, zjistěte si informace, chtějte je a mějte o všem přehled. Jsou to kolikrát celoživotní úspory lidí.
Co se týče ceny... pokoušeli se prodávat za 5.490.000,- což se ale nedařilo nějakou dobu a šlo se s cenou dolů..
Když jsme si s majitelem na druhý den plácli, věci se daly do pohybu a s celým týmem jsme odvedli obrovskou, skvělou práci. A já nadšená, že můžeme tvořit:).
Před inzercí, mi ještě majitel volal, že se bojí, aby se to prodalo, a že by šel s cenou pod domluvenou částku někde na 4.900.000,-.
Také jsme se dohodli na tom, že pokud to neprodám za domluvenej peníz, tak půjdu i já s provizí níže.
A pak mi řekněte.. Co motivuje makléře s prací viz "obrázek výše" ? Hodí to na stránky, neřeší, nedělá reklamy, neinvestuje do vaší opečovávané nemovitosti, prostě si to tam leží a běží.. on se někdy někdo ozve.
Přece ať už je to obyčejný byt nebo chata ze zlata.. musí to vypadat. Copak vám opravář pračky přijde na ní utřít jen prach?
"JEŠTĚ JSME V TOMTO KABÁTĚ NA SÍTÍCH NEBYLI"😉, řekla jsem a pokud se nikdo neozve půjdeme dolů jak říkáte.
Ovšem co se nestalo..

Chuť , aktivita, chystání, spolupráce, video, reklama.... jít do toho naplno jako pro makléře je nejen skvělý zážitek na obě strany ale rozhodně přináší své:)
Do týdne prodáno, 6 vážných zájemců a navýšení o 300.000,- kteří začali sami přihazovat. A pro pobavení:) jedna z částek byla 11.111,- , i tak se to dá pojmout 😄. Samozřejmě to chce značnou opatrnost v komunikaci s ostatními. Myslíte, že by jste to zvládli? O tom nepochybuji, každopádně to stálo kupu "nervů", komunikace jak to dopadne..
Dále je třeba zmínit prohlídky, přípravu na ně a správné odprezentování. Rozhodně nikoho nebalamutit ale říci tak jak věci jsou a umět si cenu, kvalitu... obhájit. Zájemce pak odchází s potřebnými informacemi a může se rozhodovat a né zpětně zjšťovat "kolik že platí do fondu oprav?". Maličkosti, příjemná atmosféra.. je třeba se připravit na vše.
Cíl byl jasný. Nezklamat prodávajícího, zaplatit se, přivést bonitního, ověřeného zájemce, zabezpečit obchod, přinést majiteli co chtěl, být realista a stát si za pravidly hry, do které vstoupili zájemci.
Chcete se na závěr pobavit?
-Na prohlídkách jsem se ptala zájemců ze zvědavosti, zda tento byt už viděli. Odpověď jsem nečekala. NE NEVIDĚLI. Přitom tam byl už X měsíců a díky své obyčejné prezentaci si jej ani nevšimli a mohli zaplatit o 600.000,- méně... 😮
-To znamená, že si
nevšimli - nezavolali - nekoupili.
Páni, tak tohle byla zkušenost i pro mě jak funguje lidské vnímání a další dostatečné utvrzení, že kvalita, kterou jsem si nastavila má smysl 🤩.
Nejen, že byl majitel obrovsky nadšený ale myslím, že na tuto zkušenost jen tak nezapomeneme 😄.
Tímto bych mu chtěla poděkovat za důvěru a to, že jsem ji nezklamala, spíše naopak.
S jinou RK 5.490.000,- cena šla dolů, i tak bez zájmu
Majitel 4.900.000,- chtěl jít dolů
Prodáno za 5.590.000,- s veškerou mou péčí
• Nastavení celého průběhu
• Očekávání klienta, jeho potřeby
• Nastavení strategie prodeje
Neříkám, že tohle je pravidlo hry. Ale ukázka toho, když svou práci máte rádi a nebojíte se dělat věci navíc. Překvapí vás sama...
Příště na vás čeká příběh Rodinného domu v Moravanech... ☀️

